poniedziałek, 10 października 2016

TRENING NOCNYCH ŁOWCÓW #1

Witajcie Nocni Łowcy!

Jesteście gotowi na szaloną zabawę i podróż w głąb świata gdzie wszelkie legendy, mity opowiadane przy ogniskach stają się prawdą? Z pomocą przychodzi nam niezastąpiona Embers i jej TRENING NOCNYCH ŁOWCÓW! Macie okazję stworzyć swoją kreację Łowcy demonów, ale też poznać wiele ciekawych osób. Ja z przyjemnością biorę w tym udział, więc posty na ten temat będą pojawiały się aż do konca wydarzenia.

Ciekawi pytań i tego co przygotowała dla nas Embers? Zadeklarujcie udział w wydarzeniu tutaj.


Więc przejdźmy do pierwszego pytania jakim jest wybór Instytutu w ktorym chciałoby się pobierać naukę. 





Cóż, jak dowodzi to pytanie jestem strasznie monotematyczna. Wiecie co bym wybrała? Instytut w Londynie. Nie dość, że od kiedy pamiętam marzy mi się podróż do Wielkiej Brytanii, bo to taka moja mała stolica ,,przystojnych bohaterów z ksiazek" to jeszcze kojarzy mi się z ulubionymi postaciami z książek Cassie. Serią ,,Diabelskie Maszyny" rozkochala mnie nie tylko w swoim stylu pisania, ale też w miejscach, które przedstawiła. Wyobrażacie sobie kroczyć ścieżkami bohaterów tak Wam bliskich? Oglądać wszystko to co widzieli każdego dnia? A przede wszystkim móc przebywać w ogromnej bibliotece bez nerwów, że ktoś Was nakryje i zagoni do nauki? W dodatku szkolenie się w Instytucie uczy metod obrony. Wiecie jak czasem mam ochote skopać tylek jakiemuś demonowi? Wychodzi ze mnie moja druga, bojowa, natura, a wtedy miałabym okazję ja jakoś spożytkować. Czyż to nie cudowne? Marzeń mam wiele, ale to jedno z nielicznych, których pragnę najbardziej. 



A gdzie Wy chcielibyście chodzić? Piszcie w komentarzach, bawcie się ze mną i dzielmy się miłością do Cassie :)


Buziaki!

Wasza Adaline


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz