niedziela, 20 września 2015

Recenzja przedpremierowa ~ ALASCOSA. Iluzja Rzeczywistości

Cześć książkoholicy ?

Czy tylko mnie ten wrzesień tak szybko mija ? Niedawno zaczął się rok szkolny, a już mamy prawie październik. Niewiarygodne :) Cały dzionek przesiedziałam na działce, rozkoszując się dobrą pogodą. Jeszcze nie odnotowałam oznak zbliżającej się jesieni, ale podejrzewam, że już niedługo to się zmieni :) A z czym dzisiaj do Was przywędrowałam ? Z kolejną recenzją, lecz nie byle jakiej książki. Autora Wam nie zdradzę ( a jestem przebiegła :D ) gdyż zostałam poproszona o dyskrecję, ale już kiedyś wspominałam o tej osobie w osobnym poście, więc szukajcie ;) 

Zarys fabuły :

Bohaterką książki jest prawie osiemnastoletnia Anastazja Veronica Quinton. Mieszka wraz ze swoją matką Danielle. Obecnie jest rok 2369, daleka przyszłość. Ale czy coś się zmieniło ? Cóż praktycznie nic, prócz tego, iż władzę sprawuje król. 
Anastazja nie jest zwyczajną nastolatką. Płynie w niej krew mieszańca- jest pół czarodziejką, pół człowiekiem, a jej przyjaciele- Cris, Sami i Olivier to dampiry, czyli pół ludzie, pół wampiry. Pewnego dnia dostaje dziwny telefon od Sami. Dziewczyna zaczyna się niepokoić. Lecz to dopiero początek tego co zgotował dla niej los. Okazuje się, że Anastazja była wychowywana przez przyjaciółkę rodziny, którą przez lata uważała za matkę. Jej biologiczna rodzicielka umarła gdy dziewczyna była dzieckiem. Ojciec Anastazji- Albertos jest wampirem, a jednocześnie królem Krainy Demonów. Dziewczyna przyswaja te informacje z trudem. 
Okazuje się, że władzę w Krainie Demonów przejął okrutny Mark. Napadł na królestwo i wyrzucił Albertosa z zamku. Anastazja jest jedyną szansą na odzyskanie tronu...

Czy dziewczyna pomimo tych szokujących informacji zdecyduje się podjąć zadania i pomóc odzyskać władzę ? 


Moja opinia :

Ta pozycja bez wątpienia ląduje na mojej liście ULUBIONE KSIĄŻKI 2015. Po prostu zauroczyłam się historią Anastazji. Dziewczyna odkrywa prawdę o sobie, daje się wplątać w całą sytuację, poznaje swoje umiejętności. 
Najbardziej zaintrygował mnie wątek z listami od Lucasa. Tajemniczy mężczyzna od dwóch lat wysyłał Anastazji listy, chciał się z nią spotkać. Och, ten facet kupił moje serce od samego początku :D Kochany, troskliwy, uparty.. KONIEC! Bo się rozpłynę ;) Moją sympatię wzbudził również przyjaciel Lucasa, Hunter. Ta aroganckość nadawała inny temperament rozdziałom w których się pojawiał.
Styl autorki jest lekki, przyjemny w odbiorze. Czytało mi się szybko co ostatnio jest rzadkością :) ( zdradzę Wam tylko tyle, że autorka jest w moim wieku..)
Magiczny świat Kemptown pochłanął mnie całkowicie. Książka ma zaledwie 198 stron komputerowych co dla mnie jest zbrodnią autora wobec czytelnika. 
Pragnę, aby wkrótce ta pozycja znalazła się na półkach w księgarni :) Z orzyjemnością sięgnęłabym po nią ponownie. Dlatego jeśli jakiekolwiek wydawnictwo xzyta mojego bloga to niech wiedzą : TA KSIĄŻKA ZNAJDZIE WIELU SWOICH ZWOLENNIKÓW WŚRÓD WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY I NIE TYLKO, WIĘC KIERUJĘ APEL, ABY JAK NAJSZYBCIEJ TRAFIŁA DO DRUKU!!!

Krótko, ale treściwie ;) Zachęciłam Was do przeczytania ? A może już ktoś kiedyś słyszał o tej pozycji ? Piszcie komentarze :) Z chęcią poczytam Wasze refleksje :)

A tymczasem miłego i zaczytanego wieczorka :)

A.

8 komentarzy:

  1. Uuuu, zapowiada się świetnie :) Nie słyszałam o niej wcześniej, ale teraz narobiłaś mi na "Alascosę..." ogromnej ochoty... Niedobra Adaline... ;-;
    Pozdrawiam, u mnie recenzja Zagubionego Herosa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, Patty, ale taki był zamysł tej recenzji ;) Czekaj na wydanie, bo jestem ciekawa czy i Tobie się ona spodoba :) Również pozdrawiam i zaraz zerknę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I uwierz mi, że naprawdę jest świetna ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. No teraz to już muszę przeczytać! O tej książce dowiedziałam się przez FB... i teraz dopinguję, by jak najszybciej znalazła się w księgarniach!
    Pozdrawiam i Ciebie, i Anę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj koniecznie :D Ja czekam aż pojawi się w księgarniach! Również pozdrawiamy ciebie serdecznie ;)

      Usuń
    2. Przeczytaj koniecznie :D Ja czekam aż pojawi się w księgarniach! Również pozdrawiamy ciebie serdecznie ;)

      Usuń
    3. Przeczytaj koniecznie :D Ja czekam aż pojawi się w księgarniach! Również pozdrawiamy ciebie serdecznie ;)

      Usuń